למצוא מכון שמיעה פרטי – מה חשוב לבדוק?

אז הגעתם למסקנה שאתם מעוניינים במכשירי שמיעה עבורכם או עבור יקיריכם- מצוין. עתה ניצב בפניכם האתגר של בחירת מכון שמיעה פרטי – וזוהי לעיתים משימה לא קלה. ישנם כיום בארץ לא מעט מכונים כאלה, המציעים את שירותיהם לסובלים מבעיות שמיעה, חלקם מקצועיים ומנוסים מאד וחלקם פחות. איך תדעו שהגעתם אל המקום המתאים, זה שיציע לכם בדיוק מה שאתם או האנשים האהובים שלכם צריכים?

מי הוא צוות המקום

העבודה בתחום זה מצריכה, בדומה לתחומים אחרים במקצועות הבריאות, רמת מקצועיות גבוהה מאד. עובדי המכון נדרשים להתמודד בראש ובראשונה עם האתגר של התאמת מכשירי השמיעה באופן מדויק לצרכי הלקוח. בנוסף, הם צריכים לדעת להתמודד עם שינויים שיחולו בהמשך לאורך השנים ולכוון את מכשיר השמיעה בכל שינוי שיתבקש. כמו כן, חשוב שידעו לתת שירות טכני לטיפול במכשירי השמיעה. לכן חשוב מאד לבדוק ולוודא שצוות המקום כולל קלינאי תקשורת מיומנים ומוסמכים, וקיימת עדיפות למכון שמיעה בו יש גם מעבדה וטכנאי מוסמך. 

איכות בדיקות השמיעה

במכוני השמיעה מתבצעות בדיקות שמיעה מסוגים שונים שמטרתן היא לבחון את בעיית השמיעה ואופייה ובהתאם לאתר את הפתרון המתאים. מכון שמיעה שמציע בדיקות שמיעה מקצועיות הוא הכתובת הנכונה. את הבדיקות צריך לבצע קלינאי תקשורת מנוסה, בחדר אטום תקני ע”י אודיומטר (מכשיר בדיקה) מכויל היטב.

מכשירי השמיעה ואיכותם

מכוני השמיעה מציעים לפונים אליהם מגוון של מכשירי שמיעה. מכון מקצועי הוא כזה המספק ללקוחותיו מכשירי שמיעה מאיכות גבוהה מאוד, המיוצרים על ידי חברות מובילות ונחשבות. מכשיר שמיעה איכותי, המותאם באופן מדויק לצרכי המשתמש, הוא זה שיגרום לשביעות רצון גבוהה מהמכשירים ולשיפור משמעותי באיכות החיים כתוצאה מכך. ולכן, יש לתת דגש לעניין זה כשמחפשים מכון שמיעה ולא להתפשר עליו.

המחירים

חשוב מאד שיוצעו במכון מכשירי שמיעה בטווח רחב של מחירים- שיוכלו להתאים לכל אדם. כמובן שאיכות היא פרמטר משמעותי מאוד במכשירי השמיעה אולם עבור רבים גם המחיר הוא נושא שיש לקחת בחשבון כשמחפשים מכון שמיעה, ועל המכון להיות מסוגל להציע את הפתרון המיטבי לכל אחד.

זקוקים לשירותיו של מכון שמיעה פרטי? מכון אודיופוקוס קרית אונו הוא הכתובת הנכונה להיעזר בה. המכון מציע לכם מגוון רחב של מכשירי שמיעה למבוגרים וגם לילדים, המותאמים להם אישית על פי בעיית השמיעה ממנה הם סובלים. לסקירת האפשרויות השונות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 03-7360685 .

סגירת תפריט
דילוג לתוכן