ש: לכמה זמן מספיקה סוללה למכשיר שמיעה?
ת: משך הזמן תלוי במספר גורמים כמו סוג הסוללה, סוג המכשירים, תדירות השימוש, עוצמתם והאם קיים חיבור לבלוטות’.
חשוב לדעת ולזכור, כי גם כאשר לא נעשה כל שימוש במכשירים, ובמקרה והמדבקה המקורית של הסוללה הוסרה – הסוללות מתרוקנות בעצמן בכל מקרה. 

המדבקה הינה חד פעמית – אין טעם להחזיר את המדבקה על גבי הסוללה לאחר הסרה ראשונית – הפעולה לא תמנע את התרוקנותה של הסוללה.
מכון שמיעה בו אתם מטופלים יספק לכם הסבר מפורט יותר אודות צריכת הסוללה במכשירים שברשותכם.

  • סוללות מדגם 10 (צהוב-הקטנות ביותר) מספיקות למשך כארבעה ימים.
  • סוללות מדגם 312 מספיקות למשך כ-5 עד 6 ימים.
  • סוללות מדגם 13 (כתום) מספיקות למשך כ-7 עד 10 ימים.
  • סוללות מדגם 675 (כחול) מספיקות למשך כ-14 יום. הקפידו לרכוש סוללות ממקור אמין ומתוצרת איכותית בלבד.

ש: באיזו תדירות מומלץ לבקר במכון השמיעה לצורך בדיקת המכשירים וניקיונם?

ת: תלוי בתדירות השימוש בבמכשירים. ככלל, מומלץ להגיע לבדיקת מכשירים, ניקוי בדיקת פילטרים או החלפת צינוריות, אחת לחצי שנה.

ש: מכשיר השמיעה שלי לא עובד, מה לעשות?

ת: יש להחליף את הסוללה בסוללה חדשה (ולהמתין כ-2 דקות מרגע הסרת המדבקה) או לוודא שהמכשירים טעונים.

אם המכשיר עדיין לא פועל, לא מומלץ לפתוח סוללה חדשה נוספת מאחר ויתכן כי מדובר ב”סתימה” ברמקול כתוצאה מהצטברות השעווה באוזן ובמכשיר.

ניתן לנקות את המכשיר בעדינות על ידי טישיו יבש או מטלית, להחליף את הפילטר (אם קיים-תלוי בדגם המכשיר) של הרמקול או המיקרופון. אוזניית BTE ניתן לנקות עם מברשת ומטלית שניתן לקבל במכון השמיעה המטפל. וודאו שאין הצטברות נוזלים בתוך תעלות האוזנייה או הצינורית שלה. אם המכשיר עדיין אינו עובד, או שלא הצלחתם להתגבר על התקלה הביאו אותו למכון השמיעה להמשך טיפול.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן