• על המבוטח לפנות לרופא א.א.ג. ולקבל הפניה לבדיקת שמיעה במכון מטעם הקופה*.

  • בפגישה עם קלינאי תקשורת במכון מטעם הקופה, תתבצע בדיקת שמיעה וייעוץ שבמסגרתו הקלינאי ימלא טופס ייעוץ למכשירי שמיעה.

  • יש לפנות עם תוצאות בדיקת השמיעה וסיכום הייעוץ למרפאה (לפני שניגשים למרפאה מומלץ להגיע אלינו לייעוץ נוסף עם קלינאי של אודיופוקוס). במרפאה יונפק טופס התחייבות (טופס 17) לספק מכשירי השמיעה.

  • עם ההתחייבות (טופס 17), טופס ייעוץ ובדיקת השמיעה, יש להגיע אלינו לצורך התאמת מכשיר שמיעה. 

  • לחצו כאן למידע מפורט על זכויותיכם באתר מאוחדת.

* לאיתור מכון שמיעה לביצוע בדיקת שמיעה לצורך מכשיר שמיעה לחצו כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן